Indochino инвестира 13 милиона долара за подобряване на електронния си магазин за мъжко облекло

Indochino е фирма за производство на мъжки костюми. Тя е създадена през 2007 година със седалище във Ванкувър, Канада. До момента компанията има приходи от над 17 милиона долара. Фирмата ще инвестира 13 милиона долара за изграждане на новия им сайт за електронна търговия за костюми, ризи и мъжко облекло, с който да улеснят мъжете при избора на костюм.

Сделката бе водена от Highland Consumer Fund с инвеститори като Madrona Venture Group, бившия изпълнителен директор на Yahoo Джеф Малет и други. В инициативата се включиха и Acton Capital Partners. Вертикално-интегрираната онлайн търговия стартира когато фирмите осъзнават удобството от пазаруването по Интернет. Основната идея е, че чрез премахването на посредническите фирми, производители могат да осигурят по-високо качество на по-ниска цена. Примери за това са Bonobos (миналата година инвестират 16 милиона в тази идея), както и някои малки фирми като Frank & Oak и Trunk Club. Като допълнение Indochino обяви планове да отвори нов "пътуващ" магазин т.е. шивачите да ходят по домовете в Бостън.

"Повечето мъже имат нужда от помощ, когато става въпрос за асортимента в собствения им гардероб", казва Том Стембърг - партньор в Highland Consumer Fund. „Чрез предоставянето на по-високо качество на облеклото срещу по-ниска цена, Indochino се стреми да достигне директно до потребителите и тази практика да стане част от пазаруването при мъжете“. Стембърг има представа от търговията на дребно, т.к. преди години основава Stamples.

“Преобразувахме целия цикъл за извършване на доставките, за да ги подобрим - по-бързо да се доставят до обикновения потребител в най-кратки срокове”, каза съоснователя Кайл Въко.