Триумфалната вратовръзка Hermes
Eдна вратовръзка на Hermes безусловно принадлежи към малочислената група ексклузивни продукти, които по цял свят биват разпознавани с респект като белег на добър вкус. Със сигурност има вратовръзки, издаващи още по-фин усет за стил и вратовръзки, още по- скъпи и редки, но никоя друга не е припозната и адмирирана от критиката, модата и вкуса толкова, колкото вратовръзката Hermes. Независимо къде ще ви отведе деловото ви пътуване, няколко вратовръзки на знаменития лейбъл, сполучливо комбинирани с ризите и костюмите ви, ви гарантира винаги добър изглед и ще ви отвори много врати.
Трудно е да се каже кое е особеното, отличителното в Hermes вратовръзката. Може би непогрешимият стил, а може би магическата сила на името на марката, което от десетилетия е символ на лукс. Когато през 1953 г. Hermes вратовръзката се появява на пазара, никой не може да предположи, че четиридесет години по-късно са продадени над шест милиона екземпляра. При това Hermes има над стогодишна фирмена история. Камъкът е положен от Thierry Hermes. През 1879 г. под ръководството на неговия син Emile-Charles фирмата се разполага на днешния си адрес - Faubourg St.Honore № 24.
През 1929 година фирмата открива магазин и в Ню Йорк. Оттук започва световната експанзия на марката, която предлага кожени изделия, копринени кърпи, вратовръзки, а също и облекло, фини аромати и аксесоари от всякакъв вид.
Комуто това се харесва, може да се облече от глава до пети в Hermes, а също да декорира и цялото си жилище с продукти на тази знаменита марка. Всеки може да се включи в мита Hermes като си достави поне една вратовръзка с престижното лого.
Има джентлемени, които си купуват годишно четиридесет вратовръзки на марката. Годишно има по две издания на около двадесет десена. Към това се зачисляват и десет нови вариации на стари мотиви. Повечето десени са разработени в четери-пет цветови диапазона. Този, който ги колекционира сериозно, може да си набави липсващите екземпли по бутиците на летищата. Тук може да се намери нещо, отдавна продадено в бутиците на Hermes.
При цялото многообразие на десени, клиентите-познавачи имат един безспорен фаворит, а именно мотива Chaine d'Ancre, познат ни и от бижутерията на лейбъла, от който мотив се продават над 6000 екземпляра на колекция. Може би една от тях виси във вашия гардероб…
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви