Richmart - костюми по еталон
1. Какво ви предлагаме
Да вземате поръчки за индивидуална изработка на класически мъжки и дамски костюми
- дрехите ще бъдат изработвани във високотехнологична фабрика при нас
2. Нашата подкрепа
- ще получите ноу-хау за един успешен бизнес
- силна маркетингова подкрепа
- централизирано привличане на нови клиенти
- професионално обучение на управителя и вашите служители (обучение за вземане на мерки, за работа с клиенти и лайфстайл обучение)
3. Вашата таргет група
3.1. индивидуални поръчки
- бизнес и ежедневни костюми
- церемониални облекла за сватби и др.
3.2. корпоративни облекла и униформи
- бизнес и административни учреждения (банки, държавни учреждения, фирми, училища, хотели, ресторанти и др
4. Какво се очаква от вас
- познаване на пазара и работа с клиенти, за всичко друго ние ще ви обучим и ще ви предоставим необходимото за развитието на вашата дейност
5. Вашата инвестиция
- чрез малка инвестиция в изграждането на малка търговска площ (10-20м2) бизнесът позволява достигането на големи обеми в зависимост от вашата активност
- бизнесът позволява въпреки големите обороти които ще направите, да не инвестирате допълнителни средства – клиентът плаща капаро на себестойността на дрехата, а при доставката получавате вашата печалба
- бизнесът е с много нисък риск тъй като не изисква затворени складови наличности и оборотни средства
6. Кои сме ние
Ние произвеждаме висококачествени мъжки костюми за водещи световни марки в мъжката конфекция. Фабриката е оборудвана с най-съвременни и високотехнологични машини. Дневният капацитет на фирмата е 1200 броя дневно.
Костюмът е най-сложната дреха. Изработва се по специфична и капризна технология, която изисква да се спазват важни пропорции. А също така и костюмът трябва да отговаря на специфичната форма на тялото. Затова нашият опит показва, че единственият път, по който ще се развива предлагането на костюмите не е нито конфекцията, нито ръчното ушиване, а е изработката по еталон. Предлагаме ви сравнение на многобройните предимства на производството на костюми по еталон пред конфекцията.
Конфекция или индивидуална поръчка
Магазин за конфекция |
Ателие |
1. Обща квадратурата на помещението |
|
50 – 150 m2- висок общ наем |
15 m2+ нисък общ наем |
2. Позициониране на обекта |
|
- необходимо е да е позициониран на главна търговска улица или първи етаж на мол - висок наем на единица площ |
+ възможно е да бъде в пряка на на главната улица или в мол без значение от етажа + нисък наем на единица площ |
3. Ремонт и оборудване на магазина |
|
- големи инвестиции спрямо голямата квадратура - компромиси в качеството на мебелите заради големината на обекта |
+ малките инвестиции за ремонт позволяват луксозно обзавеждане |
4. Необходими инвестиции за зареждане на магазина |
|
200 – 500 костюма- голяма инвестиция за стокова наличност - затворени големи оборотни средства за мин.6 месеца |
30 костюма+ малка инвестиция за 30 еталона + не са затворени оборотни средства, защото при поръчка клиента заплаща капаро |
5. Продажба на колекцията на облекла |
|
- приблизително 30% от наличната стока се пуска на разпродажба поради:
|
+ дрехата се изработва според избора и предпочитанията на клиента |
6. Брой обслужващ персонал в магазина |
|
- от 2 до 6 продавача, за да покрият цялото часово време |
+ ателието се ръководи от 1 човек с точно оказано работно време |
7. Администриране на магазина |
|
- необходимост от складиране и подреждане - необходимост от постоянни инвентаризации |
+ няма нужда от администриране |
8. Брой размери от модел |
|
- ограничен брой размери от 8 до мах 20 - ограничение от фабриките производители за закупуване на “серия” облекла |
+ база от 30 еталонни размера + възможност за неограничен брой корекции на еталоните |
9. Брой модели на облеклата |
|
- от 5 до 20 модела - голям риск от инвестиция в нови модели |
+ неограничен брой модели чрез използване принципа на елементите (брой копче, шлиц, джоб и т.н.) за създаване на желания модел от клиента + богата база данни на елементи в софтуера |
10. Колекция артикули плат и цветова гама |
|
- ограничен брой артикули платове и цветове 10-30 - продавачите не искат да рискуват с модни цветове и се ограничават в стандартните черни,сини и сиви гами |
+ богата гама от платове и цветове
|
11. Качество на предлаганите платове |
|
- средно към ниско качество поради необходимостта от големи инвестиции 3мес.преди началото на сезона |
+ предлагане на всички нива на качество спрямо желанието на клиента
|
12. Покриване изискванията на клиента при избор |
|
- загуба от 30%до50% от потенциалните клиенти поради ограничение на:
|
+ отговаряне на изискванията на клиента – изработка на облекло спрямо размерите и предпочитанията му за качеството на матирали и цветна гама |
13. Конфекция или индивидуална поръчка |
|
- дрехите са изработени конфекционно във фабрики и клиента се опитва да си хареса |
+ връщане към традицията в изработката на мъжки костюми + някога шивача е изработвал облеклата според фигурата и желанието на клиента |
14. Мода |
|
-колекцията е изработена 6 месеца преди сезона |
+ дрехите се изработват на момента спрямо актуалните модни тенденции |
15. Цена |
|
- в крайната цена, себестойността на изделието е малка част, поради включените начисления на големите горепосочени разходи |
+ в крайната цена изделието носи в себе си висока стойност |
16. Индивидуалност |
|
- дрехите в магазина са масова продукция |
+ дрехата е индивидуално изработена за клиента |
17. Уникалност |
|
- костюмът ви е като на всички останали |
+ на дрехата е бродирано |
ЦЕЛТА НИ В RICHMART е да възродим стария индивидуален подход при изработката на мъжкия костюм когато дрехите са били шити съгласно размера и желанията на клиента. Така можем да помогнем на мъжа да изглежда и да се чувства добре като му предоставим костюм, създаден специално за неговата уникална фигура от избран от него плат, цвят и модел.
ЕВОЛЮЦИЯ В ПРОИЗВОДСТВОТО НА МЪЖКИЯ КОСТЮМ
В началото майсторът-шивач ходил лично при клиента. С годините
по-способните шивачи са открили свои ателиета и клиентите започнали
да ходят при тях. Накрая
се появили фабриките и започнали да бълват конфекция, която е евтина, но има
и много недостатъци: не е по мярка, не предлага избор на платове и цветове, изисква
големи инвестиции от търговците и е съпроводена с много брак. Нещо повече - с
усъвършенстването на технологията и промишлените производства вече се търси удобство
за производителя и се забравят нуждите на клиента. След анализ на процесите на
търсенето и предлагането на мъжки костюми в България и по света ние стигнахме
до извода, че потребителите очакват от нас да се вслушаме в нуждите им и да се
върнем към традиционния начин на изработка на костюми/клиентът избира и след
това се ушива/.
КОСТЮМИ ПО ЕТАЛОН
Решението, предлагано от RICHMART е производството на "КОСТЮМИ
ПО ЕТАЛОН". Така клиентите ще получават предимства на "ръчната
изработка" на цената на промишленото производство. Ние постигаме
това, защото при нас клиентът първо си избира костюма и едва след това той се
ушива. Предимствата на франчайза на RICHMART са актуална мода, огромен избор
на платове и модели, ниски инвестиции, уникалност на костюмите:
УДОБСТВО НА КОСТЮМА И ЦВЕТОВИ ГАМИ
Представете си многообразието на мъжките фигури и ще осъзнаете,
че е невъзможно да намерите готов костюм за себе си. Костюмите
се изработват в 12 основни номера,
6 ръста, 6 размера и 5 конструкции. Това прави 2160 комбинации. Умножени примерно
по 10 модела - 21600!!А представяте ли си тази бройка, умножена по 300 цвята
или материи - 6 480 000 комбинации!!!!! По тази причина повечето мъже носят
костюми, които не са им по мярка и затова остават с погрешното
впечатление, че костюмът
не е удобна дреха! Това обяснява защо повечето мъже носят сини, сиви или черни
костюми – просто продавачите не искат да рискуват, зареждат само тези цветове
и клиентите са принудени да избират между синьо, сиво и черно.
РЪЧНА ИЗРАБОТКА
Но защо при това положение майстор-шивачите не се радват на голям
успех? Защото тяхната производителност е малка и по тази причина
ръчно изработените костюми
са двойно по-скъпи от промишленото производство. В момента 10% от усилията
на шивача са вложени в продажбата и 90% в същинското шиене. Ние ви предлагаме
решение,
така че акцентът да бъде поставен върху вниманието към клиента. Така нашите
партньори във всяко ателие ще се концентрира върху достигането до клиента
и изпълняването
на желанията му, а ние ще гарантираме качествената изработка и голямото разнообразие
от платове на световни лидери в бранша.
КОСТЮМЪТ НЯКОГА, СЕГА И В БЪДЕЩЕ
Мъжкият костюм е облеклото на съвременния мъж, така както е било
и преди 100 години, така ще бъде и занапред. Защото той е практичен,
диша и изгражда
осанката
на мъжа като подчертава положителните черти на фигурата. Платовете за мъжки
костюми се изработват от вирджинска или мерино вълна, които не пропускат
топлината през
лятото и спира студа през зимата.
Хората все така ще продължават да посрещат по дрехите и затова е време да направим костюма не само евтин, но и красив, удобен и уникален!
Русе, бул. "Трети март" 15
тел: 082/821340
факс: 082/822775
email: office@richmart.eu
29.11.2009 00:03 - Nicotin
Nqkoi znae li kade mogat da se namerqt tezi kostiumi v Sofia?
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви